Jeragat Pudar Selepas Guna AQUA Pore Luminous.


Apa itu pore luminous ni? 


Toner ke? 

mosturiser ke?

Ataupun pencuci muka?


Mungkin ada yang pertama kali dengar. Dan ada mungkin yang dah tahu.


Dan ramai yang nak tahu bagaimana Pore luminous ni boleh pudarkan jeragat dengan berkesan dan selamat.


Sebenarnya ramai yang nak pudar kan jeragat tapi tak tahu cara asas yang betul. 


Ramai yang hanya menggunakan pencuci luaran sahaja sebab tu guna pelbagai produk pun tetap takda kesan


Kemudian kecewa dengan produk.

Kecewa dengan keadaan nasib diri.


kemudian redha ja. Kalau hilang syukur.

Kalau tak hilang jeragat tu biar. Lama lama makin tebal dan teruk.


Ini kebanyakan orang buat silap.


Tahu tak kulit muka kita ada dua lapisan iaitu

➡️ epidermal= lapisan luaran

➡️ Dermal = lapisan dalaman.


Kebiasaan pencuci biasa hanya mencuci di lapisan luaran sahaja. Iaitu di kawasan epidermal. 


Sebab itu ada yang guna beberapa produk tak kisah sama ada mahal atau murah masih tiada kesan walaupun dah berbulan bulan pakai.


Betul pencuci luaran penting untuk mengawal minyak, kotoran pada permukaan wajah. 

Tapi anda jangan lupa juga untuk menjaga dalaman kulit.


Aqua Pore luminous khas untuk merawat dalaman kulit muka. 


Dengan menggunakan formulasi dari teknologi air, AQUA Pore Luminous khas bagi membantu merawat dari dalam kulit. 


Dan membantu memudarkan jeragat dari akar dan lebih berkesan.


Macam mana nak guna Pore Luminous ni?


Pastikan menggunakan pore luminous dahulu sebelum guna pencuci muka.

Caranya mudah sahaja. Jadikan rutin utama penjagaan muka anda.

Sebelum mencuci muka atau guna apa apa pada wajah.



Ini set jeragat dari Aqua :

❤️Aqua Pore Luminous - dalaman kulit

❤️Aqua Face Wash - luaran kulit

❤️Aqua HD Foundation - Protection , kosmetik



Yang mana serius nak pudarkan jeragat cubalah AQUA. Cubalah AQUA. 


Rasai sendiri pengalaman selepas guna Aqua pada wajah.

Lain rasa bila menggunakan produk berasaskan air dan semulajadi.

 

 

KLIK GAMBAR DI BAWAH DAN DAPATKAN SET LENGKAP UNTUK MASALAH JERAGAT DARI AQUA